16 april 2018

Veckoplanering v.16


Läsningen förra veckan gick sådär, jag hade en del annat att göra och jobbade många dagar. Den här veckan ser betydligt lugnare ut och jag jobbar sista arbetsdagen för veckan på torsdagen. Idag är jag ledig efter helgjobbet, men ska fara till sjukgymnasten igen på eftermiddagen. Jag hoppas att det ska gå  bra och att jag får hjälp med min nacke.

Den här veckan satsar jag på att avsluta mina påbörjade böcker, Rädda mig inte av Tahereh Mafi och Gatukatten Bob. Jag jobbar inte heller lika intensivt så kanske jag hinner läsa ut någon av dem tills på torsdag.

I helgen hoppas jag kunna börja med Björnstad av Fredrik Backman och även Rödhake av Jo Nesbø.

Jag tror inte att jag kommer hinna läsa så mycket mer än det, så om det skulle bli mer läst är det bara en bonus.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...